God natt

 
ZzzzzZzzz.. Börjar bli lite väl trött nu. Har ju inte tagit någon eftermiddagslur idag så jag planerar att glida ner i sängen och läsa lite innan jag faller ner i medvetslösheten. Mina kära sambo är på pilkastning så honom ser jag väl inte förrän i morgon, känner mig ganska övertygad om att jag kommer hinna somna innan han kommer hem. Men men, vi fick ju träffas i 30 minuter när han slutat jobba och hann i alla fall diskutera möjligheterna kring föräldragruppen. Så om det löser sig med hans jobb så lär vi nog gå på några sådana träffar i november. Tror det var 3-4 träffar om jag inte minns fel. 
 
Nåja, nu ropar sängen på mig. Eller så är det kanske jag som ropar på den. Who knows. Nåja, ska jag fungera någorlunda hjälpligt i skolan i morgon så är det bäst att sova. Mycket. 
 
Så god natt på er gott folk :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0