Gnällspiken

 
Gaaah vad jag har sovit dåligt i natt?! Vet inte om det beror på nerver, en störig katt (Maya denna gång) eller det faktum att bebisen tycker det är kul att använda urinblåsan som en hoppborg (tror det är urinblåsan i alla fall, anatomi är inte min starka sida), troligtvis är det den dåliga kombon.
 
Tog en evighet att somna igår och då fick jag sova i 2-3 timmar innan Maya bestämde sig för att vi minsann sovit färdigt. Strax efter 2 i natt väckte hon oss, jäkla kattskrälle! Är det inte den ena så är det den andra. Tack och lov var Tusse ute så vi slapp lyssna på honom i alla fall. Inte för att hans frånvaro gjorde någon skillnad, jag låg vaken till efter 3 och vaknade igen vid 4-5 tiden. Usch. :( Så den här dagen lär nog kännas lång. Har skola mellan 13-15, hur fanken ska jag fördriva tiden tills dess?! Är sugen på att sova någon timme till men är skiträdd att jag ska försova mig när jag väl somnat. Åååh! Blä! :(
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0