Galen

 
Något som gör mig galet irriterad ibland är människor som inte begriper sig på begreppet "Moral". Det som retar gallfeber på mig är personer som använder begreppet som något negativt, som om det vore dåligt att ha moral. :question: I kort ordalag kan man väl säga att det innebär att förstå skillnad på rätt och fel och helt enkelt följa etiska normer, vett och etikett typ. Så VARFÖR är det så många puckon som tyckts tro att det är något negativt? Personligen umgås jag hellre med människor som har moral än människor som inte har det. Hur kommer det sig att begreppet blivit ett skällsord? Hur många gånger har man inte läst/hört negativt menade uttryck i stil med "moralkärringar"? Vet folk inte vad ordet betyder eller är det helt enkelt så att de tycker det är bättre med en samhälle i kaos där folk beter sig som barbarer? Nåja, sådan idioti gör mig bara så arg ibland att jag känner mig sugen på att dela ut en saftig snyting eller två. 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0