Frisk?

 
Yeyyy! Nu har jag börjat få "friskhets"-tecken på riktigt. Nu kan jag nämligen andas och snyta mig utan att proppa mig full med nässpray först. Tjohoo! (Jag bortser från det faktum att jag fortfarande har ont i halsen och hostar).
 
Idag blir det återigen tentaskrivande på skolan. Vi höll på med det i 5 timmar igår utan någon nämnvärd paus så mot slutet var vi ganska trötta. Och förvirrade. Tröttheten och förvirringen var ganska jobbig, men samtidigt så skapade den även en hel del gapskratt och fnissattacker så man kan visst ha väldigt roligt samtidigt som man skriver tenta. :) Håller tummarna för att vi blir klara idag. Måste tänka positivt: vi BLIR klara idag. Goodie. :thumbup:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0