Förvirrande

 
Misstänker att förkylningen gjort mitt luktsinne en smula förvirrat. Kom alldeles nyss hem och då kunde jag ha svurit på att lägenheten luktade typ kaninbur (????). Men vi har ju liksom ingen sågspån eller nåt sånt här hemma, bortsett från en spånskiva som står i köket förstås, kanske är den som luktar kaninbur.. Tokigt. 
 
Nåja, nu har vi varit i Oskarström och målat på spjälsängen. All grundfärg är nu klart så det som återstår är den vanliga "riktiga" färgen. Kommer dela upp den målningen på två dagar också och sen är sängen klar. Goodie. 
 
Nu ska jag ligga i soffan en liten stund. Har inte gjort något ansträngande alls idag men är ändå helt slut. :S Sen är det dags att ta itu med artiklarna som jag spridit ut över halva vardagsrumsbordet innan jag så småningom ger mig i kast med middagen. Vi ska testa på ett recept som jag blev tipsad om av systeryster. Har aldrig någonsin gjort eller ätit kycklingbiffar förut så det kan ju bli spännande. (Y)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0