För att jag fååår det. Så det så.

 
Jag lyckades nästan äta en hel taco till middag. En med litet bröd förstås. Mumsigt var det, jag drack till och med nästan en deciliter pepsi till. 
 
Nu har vi just kikat färdigt på Underworld 4. En massa vampyrer och supervarulvar, blev dessvärre inte så överdrivet imponerad av filmen. Vet inte om det är för att jag är sjuk eller trött eller kanske båda delarna men jag tappade intresset lite. Handlingen var helt enkelt inte tillräckligt stark. Men men, grabbarna tänker visst se en film till så jag planerar att överge dem och krypa ner i sängen och läsa lite Snl och Aska i stället. Den här dagen har varit hemsk, och gårdagen var också hemsk, och jag behöver sova. Dessutom känns det stundvis som om det är lite feber på gång. Då får man gå och lägga sig trots att man har besök hemma. True story. (Y)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0