Fil och müssli

Jag.Är.Tröööööttt! Zzzzzz.. En god nattsömn räckte visste inte för att repa energi efter Gekåsbesöket. Å andra sidan kan man väl inte kalla det "en god nattsömn" heller med tanke på att jag drömde att jag skulle bli mördad. 
 
Idag är det skola som gäller mellan 10-12. Sen blir det shopping på ica, tänkte slänga iväg mina sista korvören på någon sorts middag, money well spent! Håller även tummarna för att jag ska få ett mail från en lärare. Han är visst kontaktperson nu om man undrar över saker kring utbildningen och jag tänkte att det var dags att ta upp lite frågor kring c-uppsatsen och bebisen, studieuppehåll och kommande praktik och sådant. Så vi får väl se vad han svarar, men jag känner mig i alla fall väldigt övertygad om att en förlossning kommer räknas som giltig frånvaro. :P
 
Nåja, kanske ska försöka rota fram någon sorts frulle? Har livnärt mig på fil och müssli till frukost de senaste dagarna. Helt sinnessjukt gott!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0