Dåligt minne

 
Jag är verkligen en klassikt fall av dåligt minne. Eller nåt. I natt saknade jag verkligen hostmedicin, fy tusan vad natten varit jobbig. Men nu under morgonen har hostan lugnat sig lite och vips tänker jag att "näää, det var nog inte så farligt". 
 
Hade förövrigt planerat att vara frisk idag. Egentligen är det idiotiskt att planera en sådan sak, mina planer går ju aldrig i lås typ. Men men. Ska ändå på skolan och möta upp min ena grupp klockan 9, och efter det grupparbetet fortsätter dagen i samma anda med lite C-uppsatsplanering med Fille. 
 
Väl hemma igen ska jag väl försöka städa lite. Det ska visst komma lite folk ikväll då vi igårkvälls bestämde lite smått spontant att köra Taco-kväll ikväll. Är ju en fördel om folk har någonstans att lägga sina tallrikar, den stora utmaningen är dock vart tusan jag ska göra av mitt pussel? :bigeyes:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0