Dag 1

Då var den första dagen avklarad. Känns att hjärnan varit bortkopplad en längre tid, men samtidigt så var en del saker bekanta och det vetenskapliga språket gjorde mig i alla fall inte skräckslagen. Antar att det är framsteg..? Vad som däremot gjorde mig skräckslagen är vi redan under den här veckan ska hitta någon att skriva uppsatsen med samt skriva upp oss på ett tema inför c-uppsatsen. Jag dör!! Senast på fredag ska det vara anmält och jag har ingen aning om vem jag ska vara med. Usch! Har ju inte haft kontakt med någon ur min klass under sommaren så det känns lite motigt att bara fråga vem som helst. Blä! Nåja, nu tänker jag faktiskt ta mig friheten att spela Skyrim tills det är dags att hämta älsk på jobbet. Tänkte köra igång med pluggandet i morgon för då är jag ändå ledig hela dagen. Om inte jag åker till skolan och sneglar för kungen och drottningen är visst här på stadsbesök i morgon och då ska de visst komma till högskolan en sväng, men det känns ju bara dumt att åka dit för den sakens skull så det blir nog läsning för min del. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Det låter fruktansvärt :O Jag har det inte heller så kul. Ska börja med ett projekt v 48 men måste redan den här veckan bestämma VAD vi ska göra i gruppen och jag vet inte ens vem som är vem i min klass eller vem som ens läser maskiningenjör ;O dessutom blev jag gruppledare -.-

2012-09-04 @ 13:51:56
URL: http://strudel.blogg.se
Postat av: ida

Jag hade det bekymret en gång. Pratade helt enkelt med läraren som hjälpte mig hitta en grupp. Fast det är klart med C uppsatsen vill man kanske inte vara med vem som helst

2012-09-04 @ 16:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0