Bläähee..

 
Jahaa.. Då var det färdigt. Förkylningen har slagit ut i full blom och jag varierar nu mellan att snörvla, nysa, hosta och hulka. Bläääh! Varför måste en löjlig liten förkylning trigga illamående?! :thumbdown: Och varför smakar den dyra juicen skit?
 
 
Vaknade fem miljoner gånger i natt (ungfär) och drömde att vi fick en flicka, men bebisen ville inte ligga ner, hon var bara nöjd om hon satt upp och jag tyckte inte alls om det för jag var rädd att det skulle skada hennes rygg. :question:
 
 
Dagen ska spenderas på skolan, först grupparbete mellan 8-10. Föreläsning 10-12 och sedan ett annat grupparbete från 12 och framåt. Hoppas dock inte vi sitter så länge, känns inte som om det kommer bli något gjort ändå för jag har inte hunnit läsa artiklarna p.g.a. det första grupparbetet som har deadline tidigare. Dessutom vill jag bara ligga i sängen, läsa Snö och Aska samt sniffa nässpray och knarka alvedon. Så det så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0