Besvikelse

 
Under större delen av gårdagen var jag helt övertygad om att det var fredag. Gissa om besvikelsen är enorm när det inte är lördag idag?! :( 
Jag sa till och med till min kära sambo att vi skulle åka till babyprofsen idag för att snegla/diskutera vagnar med dem som jobbar där (alltså jag sa det igår) Han ifrågasatte det hela (med rätta) och undrade hur tusan vi skulle ha tid med det när han inte kommer hem förrän halv 6. Det var då jag insåg på allvar att det inte var fredag. Nåja, egentligen gör det ju inte så mycket. Bortsett från att jag måste masa mig in till skolan för att läsa mer vetenskapliga artiklar och sålla bland dem ännu mer. Gaah! :(
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0