ÄÄÄNTLIGEN + third breakfast

 
Jag har ju gnällt över att viktnedgången inte syns eftersom jag inte märkt det på mina kläder. Alla kläderna jag använt har ju suttit lika dant som de gjorde i våras liksom. Men NU nu har jag ÄNTLIGEN sett skillnad. Rotade fram en gammal skjorta jag inte använt sen i slutet på maj/början på juni. Och då var den på snudd för liten, men inte nu längre. Hihihii! Nu är den nästan för stor. Känns underbart. Hehe :D Alternativt har skjortan töjts ut och blivit större, men det vägrar jag tro på. :P
 
Nåja, ska strax pallra mig iväg till Ica och investera i något sorts mellanmål. Jag har faktiskt varit riktigt duktig med maten idag. Har hittills ätit tre gånger. Dock var alla målen av frukostkaraktär. Kanske inte det mest näringsrika man kan hitta på, men det är ju bättre än ingenting. Var dessutom svingott med havregrynsgröt till lunch. Måste dock ta tag i vattnet igen. Igår blev det knappt 4 dl vatten på hela dagen och idag har jag väl druckit ungefär tre klunkar. Men men, efter två timmars föreläsning så förväntar jag mig att jag druckit ur halva flaskan i alla fall. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0