Vart är den?

 
Vart tog motiationen vägen? Var lite pluggmotiverad i morse men nu har det försvunnit. :( Och jag har typ 12 sidor kvar att läsa. :thumbdown: 
 
Nåja, blir en paus nu en stund och sedan är det bara att tvinga sig till det igen. Men först ska jag nog roa mig med lite tvättning och städning. Orkar aldrig med det på veckorna så då får det bli på helgen i stället. 
 
Idag är det förresten 86 dagar kvar till BF. Jag tycker tiden går svinsakta, men samtidigt så börjar jag tycka att det går fort också. Dagarna släpar sig fram men helt plötsligt så visar det sig att det gått en vecka. Om 8 dagar ska jag till mvc igen för kontroll, då har det gått en månad sedan jag var där förra gången så tiden går nog snabbare än jag tror ändå. Om 5 veckor är det dags för tillväxtultraljud och hjälp vad mycket det är jag ska hinna i skolan innan dess. Antar att det är därför tiden känns som den går allt fortare, allt går på rutin:
vakna, medicin, frukost, medicin, plugga, plugga, lunch, plugga, hem och laga mat, plugga och sedan sova igen. Tråk. :(
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0