Torsdag

 
*gäääääsp* trots att jag tog en "lång" sovmorgon till 6 i morse så börjar jag bli ganska trött nu. Tanken var egentligen att jag skulle sova till 7 men jag vaknade tidigt av mig själv och kunde inte somna om, är ju ingen mening att ligga kvar i sängen då.
 
Idag lyckades vi bli färdiga med uppgiften som har deadline i morgon, så skönt att vara klara lite i förväg. Men det innebär inte någon paus från pluggandet, i morgon fortsätter vi med en annan uppgift som jag började skriva på idag. Jahjösses det tar aldrig slut känns det som. Men men, morgondagen blir nog relativt kort, jag ska nämligen ta tåget till Falkenberg under eftermiddagen och hänga med systeryster och Mice till Gekås. Älsklingen åker ju helst inte dit så då tänkte jag passa på att shoppa lite när de två ändå ska dit. Lär ju vara en aningen trött efteråt men å andra sidan så är det skillnad på att vara trött efter att ha pluggat en hel dag och att vara trött för att man gått på Gekås. Plugg-tröttheten är betydligt jobbigare och bråkar betydligt mer med humöret.
 
I övrigt är det lugnt hos oss, bebisen har sparkat som en jäkla galning under kvällen, det är ytterst obehagligt för det börjar göra ont ibland. Dessutom ser ju magen ut att komma från en scen ur i Cradle of fear eller nåt, haha, creepy! :P
 
 
 
 
Fast jag insåg ju nu när jag kikade igenom youtube-klippet ovanför att jämförelsen inte var särskilt bra. Dessutom är den filmen verkligen skitäcklig, och då har jag inte ens sett hela men bara trailerna ger mig lust att kräkas lite, haha. Fast äcklig eller ej, jag är nog ändå lite hemligt kär i Dani Filth fortfarande, haha :P 
 


Kommentarer
Postat av: Anneli

Tar mig mod till och slänger in en kommentar här. Ge-kås är livsfarligt att åka till, speciellt när man har anledning att gå på bebisavdelningarna :-D Glöm inte kolla efter badtermometer nere blanda bebis plocket. Kostade inte så mycket där. Vi ska eventuellt dit på lördag om jag har lyckats bli frisk. Bara för att det är billigt och vi kan ju ha glömt något viktigt :-P

Svar: Åh tack! Jag sneglade på min lista alldeles nyss och bara visste att jag hade glömt något, men nu står termometern med på listan. :) Hoppas det inte blir alltför mycket folk på lördag då, låter som en rejält kämpig utmaning att gå runt på Gekås så nära efter en jobbig förkylning och i samband med första helgen efter löning. Krya på dig ^^
Elisabet

2012-10-25 @ 19:51:07
URL: http://annelisrotorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0