Tonfiskgratäng

 
Har påbörjat tillagning av min allra första tonfiskgratäng, är rent av spännande (som i vardagsspänning alltså) så jag tänkte föreviga det här på bloggen. :P
 
 
Är bara ris, tonfisk och stekt purjolök. Skulle egentligen vara svamp i också men såna hemskheter äter ju varken jag eller Mattias så den struntade jag i. :)
 
 
 
 
Sen överst skulle man slå någon sörja med gräddfil, mjölk och chilisås, blev sweetchili för vår del. :)
 
 
 
Tycker nog det såg godare ut innan man slog på gegget, men men. Förhoppningsvis smakar det bra, annars blir det matlådor ikväll, hehe. 
 
 
Nåja, tänkte hämta älsklingen innan jag äventyret får åka in i ugnen, vet aldrig hur lång tid det tar att ta sig dit och hem och oavsett vilken tid jag gissar på så har jag nästan alltid fel. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0