tom

 
ZzzzzZzzzzZzzzzz.. UUUsch vad trött jag är! :( Blir definitivt en tidig kväll ikväll, var i skolan till 15 och som vanligt rullar det på ordentligt direkt efter kursintro. Ska träffa Filip (japp, vi är i samma grupp igen haha :P ) i morgon för att både jobba lite inför arbeten den här kursen samt inför C-uppsatsen. Det går ett rykte i klassen nu om att vi får tillbaka vår tenta redan på fredag. Jag tycker det känns sjukt skrämmande, vanligtvis brukar det ta ca 3 veckor innan vi får tillbaka dem. Jag kan inte låta bli att undra om det är många som blivit underkända med tanke på hur snabbt vi får tillbaka dem. Iså fall lär ju vår tenta höra till dem som inte höll måttet, kände mig inte det minsta nöjd med den. :thumbdown: Jag dör nog lite om vi åker på omtenta eller komplettering samtidigt som vi ska hinna med tempot i den här kursen. :bigeyes: 
 
Nåja, har väl inte så mycket mer att skriva. Vi lyckades i alla fall komma ihåg att lämna in vår anmälan till föräldrakursen så nu är ju i alla fall det gjort. Jag hade tänkt åka till försäkringskassan idag också och ansöka/anmäla/planera föräldraledigheten men det hann vi inte med eftersom jag var på skolan så länge. Får se om jag hinner/kommer ihåg att göra det i morgon, just nu känner jag mig bara tom, ska väl läsa lite kurslitteratur men sedan är det minsann sängen som gäller.
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0