Tänk om..

 
 
ZzzzZzzz, tänk vad skönt det vore om man kunde gå och lägga sig nu. Förutom att göra några halvhjärtade försök till att plugga har jag roat mig med att tvätta upp lite bebis saker idag. Det var nog rätt bra att börja redan nu för det blev minsann 4 maskiner, så därför får min och älsklingens tvätt vänta till nästa helg. Sen roade vi oss med lite veckohandling, klarade oss faktiskt under 400 kronor, det är ganska så bra gjort med tanke på att det ska räcka till 8 middagar för två personer. Å andra sidan så hade vi ju en hel del hemma redan, men ändå :P
 
Tidigare idag lyckades vi även motera ihop babyskyddet igen efter vår "avmöglisering" (jaja, det är söndag, då får man hitta på ord!). Det var lite utav en utmaning men jag tror vi fick till det rätt. :) Tror dock Ida och Mice får ta en titt på den och se om den ser ut som de minns. Men vi har såklart inte monterat in den i bilen, det gör vi inte än på lääääänge. Den tar ju bara en massa plats så den får minsann stanna i lägenheten tills det verkligen börjar närma sig.
 
Babyskyddet vi lånat ser ut ungefär såhär, fast den är lila i stället för brun och ljusgrå istället för röd. :)
 
 
Nu har vi nyss intagit en mumsig middag bestående av dubbelpanerad rödspätta, potatis och sås, och jag har nu bänkat mig framför datorn. Men jag överger den nog snart, är ju Face Off på 6an om 45 minuter och jag gillar fasen det programmet. :)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0