Superwoman

 
Ja, det sammanfattar väl hur jag känner mig idag. 
 
Jag har diskat, städat, tvättat (och vikt tvätt såklart), dränkt in babyskyddet med ättika (vilket resulterade i att jag själv luktar ättika om händerna, USCH!), pluggat, renbäddat sängen (döden!! avskyr verkligen det), veckohandlat med min kära sambo, (och även tvingat honom dammsuga (mohahahaaa!!)), samt lagat äppelpaj. Och just nu håller jag även på med en förhoppningsvis god middag, ska bli fläskfilégryta. :) 
 
Jag får dock ett minus eftersom jag inte är färdig med pluggandet ännu. Har ungefär 5-6 sidor kvar att läsa men det är svårt att hinna med när man har så mycket annat för sig. Och ja ja, man ska ju lära sig prioritera, men ingen av oss orkar städa på veckorna så då måste vi ju roa oss med det på helgen så inte hemmet förvandlas till en total svinstia. 
 
Nåja, när vi intagit vår middag ska jag väl återuppta pluggandet igen, har hittills pluggat i tre omgångar idag och sedan pausat genom att städa. Roligt liv man har ibland, true story! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0