Spökradio

 
Usch vad trött jag är! Den här natten var riktigt jobbig. :( Vaknade vid 01:30 och kunde absolut inte somna om, låg vaken till efter 03-tiden. :( Inte blev det bättre av att radion fick frispel. Ni vet det där ljudet när en telefon eller liknande står bredvid till exempel en radio och så börjar det låta i radion, som om telefonen skulle börja ringa eller om man får ett meddelande med mera. Nåja, så började radion låta till och från. Detta trots att telefonen låg på golvet medan radion stod på nattduksbordet. Jag blev helt vansinnig, jag försökte rent telepatiskt att få den att sluta, men det gick inte särskilt bra, antar att mina telepatiska förmågor helt enkelt är dåliga, eller så existerar de inte :P nåja, tillslut flyttade jag ner radion till golvet och tog upp telefonen till nattudsbordet (enda anledningen till att den låg där från första början var för att jag råkat tappa den och helt enkelt inte brytt mig i att ta upp den). Telefonen har legat bredvid radion förut och den har då inte brytt sig sådär innan. Dessutom var radion inte ens på! :mad:
 
Så det här kommer bli en lååååång dag, både i bemärkelsen att jag sovit dåligt (och lite) och för att vi har MASSOR vi ska hinna med idag. Usch! :( Jag vill bara krypa ner i sängen igen och somna om. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0