Sovaaaaa!

 
ZzzzZzzzzZzzzz.. Har nu pluggat färdigt för idag och är redo för sängen. Varför är inte klockan mer?  :question:
 
Kalaset var riktigt trevligt, lite surrigt och rörigt (eller hur man nu ska säga) var det ju, men så är det ju alltid när det är en massa folk. Dvs mer än typ 4 personer eller nåt haha :P Vi hade för övrigt med oss betydligt mer saker hem än vad vi hade med oss dit. Dels min kvarglömda väska, men även två Gekåskassar med en massa smått och gott. Mycket bebiskläder som vi ska låna samt lite kvarglömda saker sen förut osv. Ska försöka göra en kraftsamling någon dag (troligtvis nästa helg) och gå igenom allt. 
 
Idag är det förresten exakt 6 veckor sedan vi beställde vagnen, nu börjar det alltså dra ihop sig för tyskarna. 2-4 veckor kvar till leverans. Och 10 veckor kvar till BF (eller, på tisdag är det 10 veckor kvar, om man ska räkna noga).
 
 
Nåja, det var det, nu ska jag kila iväg och plocka ut mina linser, svider fruktansvärt i mina stackars ögon som nu för tiden bara är vana vid glasögon. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0