Söndags-göra

 
Fick något vansinnesryck idag och beslutade mig för att möblera om i sovrummet. Jag konsulterade såklart Mattias först och efter att han godkänt min plan så skred vi till verket. Vi har nu bytt plats på bokhyllan och sängen samt flyttat en garderob. Kruxet är att vi bara är halvfärdiga så nu är vardagsrummet fyllt med bokhögar lite här och där. Plus att en garderob står i hallen. Haha, nåja, ska snart iväg till Oskarström för att hälsa på svärföräldrarna samt måla lite på spjälsängen så det får helt enkelt vara kaos här hemma. Jag är ju ledig i morgon så då ska jag väl försöka återskapa någon sorts struktur här hemma. Tror i alla fall att det blir bra när allt är klart, har mer plats åt spjälsängen, och vår egen säng känns inte lika mycket ivägen heller, trots röran så ser det mindre rörigt ut, i sovrummet i alla fall. :P
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0