Skratt och gråt

 
Ja jösses vilken dag. Den har bjudit på väldigt många skratt, men samtidigt har den varit jobbig. Kom alldeles nyss innanför dörren och är helt slut. Vi är "typ" redo ifall vi kommer få redovisa i morgon, men jag hoppas innerligt att vi slipper för det känns verkligen inte bra, känns som om vi kunnat göra mycket bättre ifrån oss. Vet dock inte om så verkligen är fallet eller om det är min prestationsångest som spökar. Jag kände ju trots allt lika dant inför tentan och den gick ju trots allt ganska bra.. Men men, har som sagt ingen lust att redovisa. Just nu kan jag bara tänka på att få sova. Men det får jag givetvis inte. Hade först tänkt slappa i soffan till 17 då jag ska bege mig ut igen och hämta älsklingen på jobbet. Men så insåg jag att han ska iväg på pilkastningen så jag måste göra middagen klar innan dess. Med andra ord är det bara att lyfta på arslet igen och fortsätta dona. Usch! Vill hellre ligga i sängen och gråta en skvätt och sen sova 12 timmar. ;(
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0