Rostat bröd

 
Blev vansinnigt sugen på rostat bröd med ost för en stund sedan. Så givetvis investerade jag i sådana nödvändigheter. Tror tamejtusan det var det godaste jag någonsin ätit. :D
 
I övrigt har den här dagen varit sjukt lång, trots att jag sovit i 1½ timme mitt på dagen. :S Tycker att min kära sambo kan komma hem nu så vi kan shoppa till middagen. Haha, längtar som en galning tills vi ska äta, blir lax med kokt potatis och romdressing
 
Gooooooott! :thumbup: Dock har jag aldrig tillagat färsk lax så det kan ju bli intressant. Dessutom är det tråkigt att vara ensam hemma hela dagen (hur tusan stod jag ut i sommras?? :O ), spenderade säkert 20 minuter med att bara stirra på mig mage idag, bebisen har varit så aktiv de senaste dagarna och magen guppar och har sig när den sparkar. Försökte filma det till min kära sambo eftersom bebisen alltid tycks bli blyg när han är i närheten. Kan dock inte påstå att jag är någon Woody Allen eller Steven Spielberg direkt så vi får väl se om han kan se något på filmerna. 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0