Rekord

 
Idag spenderades 7 timmar i skolan. 7!!! :bigeyes: Tror inte jag gjort det sedan jag gick i ettan typ, om ens då. Så det är inte underligt jag känner mig... konstig... Jag blev ju så vansinnigt trött i morse så jag åkte tidigare till skolan för jag var rädd att jag skulle somna annars. Så vid 8:30 fanns jag redan på skolan och satte igång med pluggandet i väntan på att Filip skulle komma. Givetvis var han sen, IGEN :mad: så jag gnällde lite över det. Inte för att han var särskilt mycket sen, 10 minuter kanske. Men tider/tiden är helig, så är det bara. Jag oroar mig lite inför i morgon, jag dör om vi blir så mycket som en minut sena in till TV4, sådant är bara såå oacceptabelt och oproffsigt. Är för övrigt ganska nervöst inför morgondagen, första mötet med forskningsfältet, och förhoppningsvis får vi in åtminstone en intervju också. Efter observationen bär det återigen mot skolan för plugg. Morgondagen hotar att bli minst lika lång som idag, så med andra ord lär jag ju storböla i morgon eftermiddag bara för att jag är trött. :S
 
Nåja, nu ska jag försöka varva ner lite innan det är dags att åka iväg och hämta älsklingen. Om han inte ska på pilkastningen idag kanske jag släpar ut oss på ett litet äventyr. Jag har nämligen beställt några gratisboxar för gravida så det vore lite roligt om vi kunde hämta ut dem. Jag var in på Kronansdroghandel vid Eurostop och hämtade ut en alldeles nyss innan jag kom hem, så nu har vi två kvar att hämta ut om jag inte minns fel. Grejen är bara att jag tycker inte om att köra i trafiken som är nu så då är det bättre att Mattias får sköta den biten. Och vad finns i boxarna då? Lite gratisprover på sånt som kanske kan vara användbart och kanske en och annan rabatt. Fast helt gratis är de ju egentligen inte, i gengäld går man ju med på lite vansinniga saker som att de får lagra ens uppgifter, skicka reklam och eventuellt ringa till en i "marknadsföringssyfte". Men men. Jag svarar ändå aldrig på okända nummer så bring it on! :P
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0