Onsdag

 
Idag är det återigen grupparbete. Vi satt 5 timmar igår också. Huvva! Jag hoppas innerligt att vi blir klara med tentan idag. Vore så skönt att ha den färdig så man slapp oroa sig över den. Igår skrev vi dock inget alls på tentan utan fokuserade på den andra uppgiften som vi inte ens hade påbörjat. Var hyfsat aktiva och kom i alla fall halvvägs med den uppgiften. Men eftersom vi hade paus från tentan igår hoppas jag att vi kan se på den med nya ögon idag. Känns tveksamt men hoppet är ju det sista som dör eller hur folk nu säger.. 
 
Nåja, nu ska jag mumsa i mig en macka och mysa i soffan en stund. Ska inte infinna mig på skolan förrän 10 så jag har hur mycket tid som helst att slappa bort. Goodie. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0