Onsdag

 
Aaah, efter 6-7 timmars sömn känner jag mig nästan funktionell igen. Otroligt. :thumbup: 
Idag är det skola som gäller för hela slanten. Först seminarium under fm och sedan föreläsning på em. SEN om det finns dit ska jag se om vi kan släpa oss in till stan så jag kan få prata med någon på försäkringskassan. Fick hem papper igår angående föräldraledigheten som jag ska fyllla i/planera. Jag kände mig nästan smart när jag förstod hur jag ska fylla i första sidan, men glädjen blev kortvarig då det var en sida till med en massa konstiga saker, så därför vägrar jag fylla i sida nr2 utan att någon från fk övervakat det hela. Har liksom ingen lust att skriva fel och behöva göra om hela proceduren för till saken hör att det är en maskin som ska kunna läsa vad jag skrivit så det är bäst att allt bli rätt första gången. 
 
Igårkvälls fick för övrigt min kära sambo äntligen känna sparkar han med. :) Han har känt lite någon gång förut men den gången var min mage i uppror så det kunde lika gärna varit den som bråkat. Men den här gången var det definitivt en liten bebis som lekte runt där inne. Mysigt. :) Att han kunde känna alltså, det är mindre mysigt när lill*n får in en fullträff i revbenen eller vad nu är h*n sparkar på/jonglerar med. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0