Maaaaat!

 
 
Herreguuuud vad hungrig jag är! :( Brukar inte vara särskilt hungrig den här tiden men nu är jag verkligen vrålhungrig, men det blir minsann ingen frukost förrän om en halvtimme. Buhuu! :( Måste ju låta det fördömda levaxinet få en chans att tas upp i kroppen innan jag öser på med något annat. Å andra sidan så ska jag ju egentligen inte vara hungrig, blir man hungrig så har man ju, enligt kirurgerna, väntat för länge med att äta. Vilket måste betyda att jag gör det varje dag, ofta flera gånger per dag. Måste skärpa till mig. 
 
 
Nåja, idag är det först seminarium 10:00-12:30 och sen ska jag och Filip köra lite grupparbete. Men jag lär nog infinna mig på skolan redan vid 9 för att korrläsa och skriva ut min textreflektion. Så så ser dagen ut, as always.
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0