Lördagkväll

 
Jaha, då har halva helgen försvunnit. :thumbdown: Idag har vi städat, haft besök. kört tvättmaskiner och sånt "skoj". Vi har även shoppat en ny vaxduk till vardagsrummet. Jag är nöjd med den men kan inte sluta störa mig på att den fullkomligen stinker. Känns som om vi bor i ett moln av kemikalier typ. :S 
 
I morgon blir det kalas för min kära systerson som fyller två år den 1 november. Tänk vad stor lillskiten börjar bli. :) 
 
Hmm.. Jag hade visst inte så mycket mer än så att komma med. Funderar på om jag ska våga göra ett försök till att baka jitterbuggare, har aldrig gjort det förut men är sugen på att prova. Bakning är dock inte min starka sida och jag har en tendens att misslyckas titt som tätt känns det som, men men, träning ger färdighet. Eller som min telefon en gång ville säga: "träning ger fängelse"
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0