Livets ironi

 
Det är så jäkla typiskt! Idag är det typ den viktigaste dagen på hela den här förbannade veckan och givetvis har jag sovit dåligt. Sämre än vanligt till och med. :mad: Vaknade vid 02:30- tiden och var verkligen klarvaken. Kan inte fatta vad det var som väckte mig :question: normalt sett skulle jag anklagat katterna, men det var tyst i hela lägenheten och troligtvis så låg de också och sov.  Efter att ha stirrat på klockan till och från fram till 4- tiden i morse samt suckat och mummlat "va fan" så lyckades jag somna om. Den här dagen kommer vara händelserik och lång och jag känner redan för att lägga mig i sängen och lipa. Jippie!! :mad:
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Hm ja sov också dåligt. Runt 4 timmar kanske. Men ingen fara, lär bli mer sömn på lektionen idag :S

Svar: Äsch! Gå och lägg dig i stället för att sitta uppe vid datorn till 4, då får man faktiskt skylla sig själv. :P
Elisabet

2012-10-24 @ 07:09:50
URL: http://strudel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0