Lite ditt och datt

 
Gårdagen var precis som befarat en lång dag. Det var roligt och intressant att vara på TV4 Halland, nerverna blåste bort förvånansvärt fort när vi kommit dit, det var en riktigt trevlig redaktion. :) Inte för att jag har särskilt många redaktioner att jämföra med men ändå :P
 
Efter att vi hängt där i ett par timmar samt lyckats få till två intervjuer bar det av mot skolan igen. Jag var dock inom Babyproffsen och hämtade ut en sån där gratisbox. Blev riktigt impad av mig själv när jag lyckades ta mig dit utan att drabbas av panik och jag körde bara fel en gång. Framsteg, hehe. 
 
Nåja, sen satt jag och Filip och jobbade med en uppgift som vi absolut behövde bli klara med igår. Vi blev typ klara, hann till och med korrläsa, jag känner mig dock inte helt nöjd med vår text men å andra sidan så är jag ju nästan aldrig helt nöjd, känns som om jag kan göra bättre ifrån mig, men jag orkar bara inte. :S Men men, huvudsaken är att vi åtminstone får godkänt på den så att den inte drar ner betyget på själva kursen. Är ju bara ca 2 veckor kvar på den här kursen, sen kommer allt fokus att äntligen få ligga på C-uppsatsen. :)
 
När jag kom hem från skolan gjorde jag ju en mindre rolig upptäckt. Kom hem vid 16:30 och insåg att någon stulit min cykel. IGEN! :mad: Usch vad förbannad jag blev. Så nu vägrar jag på obestämd tid att köpa en ny. Ska även försöka komma ihåg att tjata på älsklingen att ställa in sin cykel i förrådet, vore ju surt om hans också blev stulen. 
 
Det var väl ungefär vad jag hade att komma med så här på morgonkvisten. Nu blir det snart frulle, egentligen skulle jag inte ens klivit upp ur sängen ännu men jag vaknade vid 6 och kunde inte somna om. Har skola mellan 9:30-12:00 och sedan, om vi har tur, hinner vi klämma in en slutputs på vår uppgift som vi tänkt lämna in idag.
 
Åh, en sak till, idag går vi in i vecka 30 (29+0) :thumbup: "Baaara" 75 dagar kvar till BF. Läskigt. :bigeyes:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0