Gäralaus

 
Jaa, det är väl så jag känner mig nu. Kan ju knappast ha så mycket för mig med tanke på hur mycket jag bloggat idag? :question:
 
Har varit i kontakt med csn nu och sagt upp sista utbetalningen för den här terminen, vill ju inte att det ska krocka med föräldrapenningen så att jag blir återbetalningsskyldig, uscha! Nåja, jag tror att jag ÄNTLIGEN börjar fatta något av den där föräldrapenningsdjungeln. Har suttit och planerat lite men vill inte anmäla något innan jag konsulterat med Mattias. Såg dock att alla mina uppgifter gått in nu och att jag har rätt att få föräldrapenningen beräknad utifrån lönen jag hade innan jag började studera, underbart! :thumbup: Det innebär att utbetalningarna är grundade på sjuknivån istället för lägsta nivån. Inte för att det skiljer så mycket, jag har ju haft kass lön så därför blir ju inte skillnaden särskilt markant, lägsta nivån ligger på 180 kronor/dag men jag har möjlighet att ta ut 244 kronor /dag. Goodie. :)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0