Fredag

 
 
Tänk vad underbart om man hade fått sova någon timme till.. Aaaaah! *drömmer* 
 
Ska försöka infinna mig på skolan vid 8 för att putsa färdigt på min textreflektion. Den är ju "typ" klar, men behöver korrläsas och skrivas ut. Dessutom behöver jag kanske ta bort lite eftersom jag har 217 ord för mycket. :( 
 
Nåja, klockan 9 är det tentagenomgång. Ja, jag känner skräcken komma krypande! :bigeyes: Och sen 9:30 är det seminarium, och SEN när seminariet är klart (troligtvis (hoppas hoppas) runt lunch någon gång) då är det handledning som gäller. Herregud! Jag har inte ens gått igenom de andra gruppernas arbete innan handledningen än och det skulle vi också ha gjort. Gaaah! GE MIG MER TID! Tack. :)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0