Ett virrvarr av lycka och oro

 
Trots dagens dåliga start och trots det faktum att det skitväder så känns det riktigt bra nu. :) Efter seminariet körde vi grupparbete, jag och Filip skrev på år fallstudie som har deadline på torsdag morgon men vi har satt en egen personlig deadline på onsdag (på torsdag är vi nämligen på TV4 Halland igen). Vi kom förvånanasvärt långt idag och om vi lyckas vara lika effektiva i morgon så blir vi nog klara redan då, känns underbart! :thumbup: 
 
Dock har jag upptäckt ett orosmoln. Eller, egentligen har det väl funnits där hela tiden det är bara jag som inte insett det förrän nu. C-uppsatsens deadline är ju strax före jul. Men sen EFTER jul så kommer ju opponeringarna. Den 10e januari närmare bestämt. Det känns ju en aning besvärande då förlossningen är beräknad till 8 januari. Jag har kontaktat vår handledare angående detta och ska se vad hon säger om saken. Förlossningen är ju inte direkt något jag kan styra över så det räknas ju troligtvis som en giltig frånvaro, frågan är bara hur jag ska kunna komplettera frånvaron. :question: Men men, får se vad hon säger om saken, troligtvis måste vi ta en diskussion med examinatorn också men jag vänder mig helst till handledaren i första hand för hon är ju redan insatt i situationen. 
 
Nåja, så var det med den saken. Nu ska jag äta en jitterbugg och njuta av att vara inomhus, och ännu bättre: hemma
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0