Ett mellanting

 
Aaah, nu känner jag mig nästan mänsklig igen, var verkligen vansinnigt trött igår. Det var helt sinnessjukt mycket folk på Gekås, FRUKTANSVÄRT! :( Jag blev dessutom påkörd 3 gånger, fast två av gångerna var det Ida som körde på mig, haha, jag kanske ska börja åka ensam till Gekås för det tycks alltid vara minst en i sällskapet som kör på mig :question: Nåja, jag hittade i alla fall allt på min lista så det var ju bra. :) Nu är vi ett bland annat ett stycke skötväska rikare, samt amningskudde. Det var avsevärt billigare att köpa det på Gekås än på typ babyproffsen. Dock så hade inte skötväskan riktigt den upphängningsfunktion som jag vill ha, men å andra sidan så var det ju inga knappar på den heller för det vill jag absolut inte ha. Det är förvisso lättsamt med knappar men jag litar inte på dem, tänk om de blir utslitna på direkten? Antar att jag får vara nöjd ändå eftersom jag fick ett mellanting. :P
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0