En morgon update

 
 
Tänk om man kunde utöka dygnet med en si sådär 5 timmar eller nåt. Och alla de timmarna skulle man kunna lägga på natten, guuud vad underbart det vore. Tror visst jag får förlika mig med att sova dåligt igen för det här tycks inte vilja gå över. Nåja, jag vaknar i och för sig hellre 5-6 gånger på en natt av mig själv än att vakna 1-2 gånger av en mardröm så jag antar att det hade kunnat vara värre. 
 
Känner mig inte särskilt motiverad att pallra mig till skolan lagom till 9. Det är ju SVINKALLT ute!! Det var frost på bilen?! :bigeyes: Känner att jag är inte alls redo för vinter än utan tycker det kan vara höst i minst 1-2 månader till. Fast det är nog dags att inse att jag borde köpa mig en riktig jacka. Snart. I alla fall. 
 
 
Dagens plus går till:
Frullen
 
 
Dagens minus går till:
Att hosta och nysa samtidigt
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0