En gräns och ett telefonsamtal

 
Alltså, jag är inte särskilt äckelmagad när jag äter (har blivit härdad sedan jag arbetade inom vården). Jag tappade dock matlusten en smula idag när några klasskamrater förde ett högt och livligt samtal om mensfloder, förstoppning och avföring i största allmänhet. Kan tillägas att jag åt lasagne och köttfärsen hade en misstänkt färg. :bigeyes:
 
Nåja, det var det. Nu ska jag strax bege mig mot stationen och ta tåget till Falkenberg. Väntar även spänt på ett telefonsamtal. Råkade missa ett samtal med hemligt nummer. Antingen var det bara en försäljare så då kvittar det, eller så var det kanske Aleris som ringde angående mina provsvar. Det kan också ha varit från barnmorskan för jag fick ett mail från henne lite senare ang mina provsvar på levaxinet (det såg förövrigt fortfarande bra ut så dosen behöver inte ändras). Men barnmorskan eller Aleris brukar i princip alltid lämna ett röstmeddelande, nåja, får väl se om de ringer igen. Var det Aleris så hör de väl av sig på måndag igen, och OM det var dem så betyder det att blodproverna som skickades dit inte så helt bra ut. Läskigt. :S
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0