En dröm

 
I natt drömde jag att vi hade fått en liten pojke. För att vara nyfödd vara han förvånanasvärt söt. Amningen fungerade bra och så där. Däremot så hade jag en underlig rutin. Varje gång jag skulle byta blöja, spelade ingen roll vart jag gjorde det, om det var på skötbordet, köksbordet eller i soffan, så tog jag fram en av de nya skärbrädorna vi köpte från ikea och lade honom på den. För det var visst så man skulle göra. Dvs lägga bebisarna på skärbrädor när man skulle byta blöja.
 
 


Kommentarer
Postat av: Helena

Om det visar sig vara en sanndröm, så lovar jag att sy en mjuk dyna till skärbrädan ;-)

Svar: Haha tack vad bra :P
Elisabet

2012-10-31 @ 06:58:37
Postat av: Maritha

Var är "Gilla" knappen.. :)

2012-10-31 @ 14:47:22
URL: http://www.frolid.eu/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0