Dystert

 
Har försökt få lite ordning på hela opponerings-mardrömmen men det går inte särskilt bra. Som det ser ut just nu så får jag inte göra opponeringen förrän i maj om jag missar tillfället i januari. :mad: Jag är dock inte den som ger upp i första stund (fast just nu har jag god lust att göra det ;( ) så jag ska boka in ett möte med programansvarig. Jag måste ändå gå igenom hur fasen allt ska arrangeras för i maj kommer jag ju inte ens finnas registrerad på kursen för det är exakt mitt i mitt studieuppehåll. Inte okej. :thumbdown: 
Nåja, jag och Filip har varit duktiga och blivit klara idag med uppgiften som har deadline på torsdag så därför fick vi komma hem tidigt. I morgon förbereder vi presentation samt gör klart PP:n som jag började med idag, men det är i morgon, den dagen den sorgen. NU däremot tänker jag sjunka ner i soffan och tycka synd om mig själv. Over and out!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0