Drömmar, kalas och bakäventyr

 
Åh jag drömde en så underbar dröm i morse. Det var värsta kärlekshistorien, minns inte så jättemycket av den nu längre men det var så fint. Och alla karaktärerna var fiktiva, eller jag vet åtminstone inte vilka de var. Jag själv var inte ens med i drömmen utan det var som att kolla på film. Jag hoppas att en liknande film kommer nån gång. :)
 
Idag är det kalas som står på menyn. Dagens till ära tog jag och klippte av nästan 2 dm hår. Har funderat på det jättelänge och det känns så onödigt att gå till en frisör och betala 300-400 för något som jag lika gärna kan göra själv. Alltså visst, det blev ju inte särskilt rakt men det skiter väl jag i. Om folk stör sig på det får de väl titta åt något annat håll. (Y) :) Den dagen jag samlar mod och beslutsamhet och bestämmer mig för en särskild frisyr jag vill ha klippt, ja den dagen går jag till en frisör. 
 
Nåja, kanske ska ger er en liten uppdatering om hur det gick med mitt bakäventyr igår. Jag har ju bara ätit jitterbuggare en gång förut och det var typ 5-6 år sedan så jag vet inte riktigt hur jag lyckades. Men de smakade i alla fall inte skit så jag misslyckades ju inte helt i alla fall. Och älsklingen som dessutom var övertygad om att han inte tyckte om dem gav dem godkänt. Såvida han inte plågade i sig kakan och sa att den var god bara för att göra mig glad, men det tror jag inte. :)
 
Det var väl vad jag hade att komma med för tillfället, snart ska vi bege oss till city gross för den "veckliga/veckovisa" (hahaa vad säger man egentligen?!) storhandlingen. Ikväll blir det en massa plugg igen, men det deppar jag över då. :P
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0