Bränt bröd och baby/gravidboxar

 
Jag är egentligen inte dålig på att fota till bloggen. Jag är bara dålig på att ladda upp bilderna. 
 
 
Så här har vi bildäventyr 1:
 
Jag kom hem från skolan var vansinnigt hungrig en dag. Tror det var förra veckan. Nåja, jag skulle i alla fall rosta en macka, och givetvis brände jag den för att jag tryckte ner mackan i brödrosten en gång till och råkade glömma bort den. Jag gav upp hoppet om den mackan och rostade ny men som jag bara lät vara i brödrosten en omgång. Men den blev OCKSÅ bränd. Vilka är oddsen för det liksom?! 
 
 
Nåja, här har ni bevismaterial 1:
 
 
Bevismaterial 2:
 
 
När man är sjukt hungrig så blir man lite deppad av en sån här syn:
 
 

 
Nåja, det var ju bara det första äventyret. Det andra äventyret var att jag (för några dagar sedan) gick igenom alla gratixboxarna jag hämtade ut på lite olika ställen. 
 
 
Box 1:
 
 
 
Box 2
 
Den här ser lite tom ut men det var med någon tidning också som jag inte fick med på bilden.
 
Box 3:
 
Här fick vi också med någon tidning plus en katalog från babyproffsen som också missade fototillfället.
 
 
Det var det. Idag trillade det även ner någon tidning som tydligen ska innehålla lite rabatter och grejer, hade till och med glömt bort att jag beställt den. Kanske ska ta och undersöka den lite närmare nu när jag ändå inte har något för mig. 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Brända mackor är du inte ensam om. Gör samma misstag varje gång, som tur är vill min man ha dem hårdrostade. Vi håller också på att hämta ut babyboxar nu, men droghandeln var man väl tvungen att ha medmera kort på? Gratis är bäst =)

Svar: Hehe ja visst är det. :) Jag har för mig att jag aldrig behövde visa upp det, men å andra sidan har jag värdelöst minne nu för tiden så det är nog bäst att ha med kortet för säkerhetsskull. :)
Elisabet

2012-10-29 @ 21:23:24
URL: http://annelisrotorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0