Billiga katter

 
Idag är katterna billiga! Någon idiot (troligtvis Tusse) hade spytt på vardagsrumsmattan under natten, -IGEN! :mad:  Det är inte jäkla roligt att inleda morgonen med att torka katt spya, fick ta mig tusan lite hulkningar av det. :thumbdown: VAD är det med katter och kräkas på mattor? Är de för fina för att kräkas någon annanstans?!
 
Senare idag åker mattan ut, eller bort i alla fall. Nu är den så kontaminerad med äckliga baciller och gud vet vad så den kommer inte fram förrän jag kommit på ett sätt att rengöra den. Samt hittat en användbar spray eller något som luktar döden så katterna inte vill vara på den. Ättika hade kunnat funka, men ättika kan ju även vi känna lukten av så det har jag ingen större lust att använda mig av. Usch och fy och blä! Katt bortskänkes typ!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0