29

 
 
Idag går vi in i v 29 (28+0). Sjukt att det bara är 11 veckor kvar. Det var ju alldeles nyss som jag gnällde över att vi bara hade gått halvvägs. :question: Har genomgått ca 70% av graviditeten, helt galet! Tror bebisen väger runt 1kg nu och kan se skillnad på ljus och mörker. Inte för att jag begriper hur det kan finnas särskilt mycket ljus där inne, men men. Nåja, det var dagens bebiskunskap. 
 
Jag ska infinna mig på skolan vid 9 för grupparbete, vet inte hur länge vi ska sitta men blir väl som längst till 14-15 tiden. Jag och Filip har nämligen kommit fram till att om vi börjar plugga vid 9 så är vi inte längre riktigt funktionella efter den tiden. Dessutom blir jag så trött efter det att jag kan börja gråta för ingenting, haha ja det är ju som det är. Nåja, nu är det bara 2 dagar kvar av den här veckan och sen är den heeeelg! :thumbup: På lördag ska jag och älsklingen åka en sväng till Helsingborg, eller till Ikea för att vara exakt. Jag har beslutat att det minsann är dags att köpa nya kuddar till sängen (eller till oss rättare sagt), plus att det är lite annat smått och gott som ska ordnas. Vi ska ju på kalas nästa helg och fira lilla Leo som fyller 2 år den 1 november, mosters gofis så det börjar väl bli dags att trolla fram någon sorts present. 
 
Jaha, det var väl vad jag hade att komma med. Borde äta frukost för jag börjar bli så hunrig att jag mår illa.
Over and out! 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0