100 köttbullar senare..

 
Jösses! Det är slitsamt att göra köttbullar, tog över en timme tror jag. Tack och lov är det äntligen över! :thumbup: Blev strax över 100 stycken. 103 för att vara exakt om jag inte missade någon, vilket jag troligtvis gjorde. Orkade dock inte steka dem i stekpanna, de fastnar bara ändå när jag försöker mig på sånt, så istället för det körde jag dem i ugnen, jäkligt lättsamt att köra 50 köttbullar åt gången. :) Nåja, nu ska jag ta en välförtjänst paus och sen ska jag minsann öppna mitt paket från adlibris, har visst inte hunnit göra det än. Dessutom måste jag leta fram en lämplig kartong. Kruxet är bara att alla våra kartonger är i förådet utanför lägenhet, och jag vet minsann vad det finns där inne! SPINDLAR! :mad: Tror jag får be min kära sambo göra det i stället, hehehee. :)
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0