En dröm

 
I natt drömde jag att jag var till mvc för kontroll. Efter undersökningen ville barnmorskan samt en läkare lägga in mig på förlossningen och starta igång den, trots att jag bara var i v30. Mattias hann aldrig komma dit för han var på jobbet. Men själva förlossningen gick bra, jag var själv förvånad över att det inte gjorde det minsta ont. Bebisen visade sig vara en söt liten pojke. Vi övernattade på förlossningen/BB ensamma i väntan på att Mattias skulle komma dit. Men i stället kom min lillasyster. Hon hade varit på fest i närheten och behövde någonstans att sova över. Under natten spydde bebisen ner sig, jag spydde ner mig och Ann-Louis som var väldigt bakfull spydde också ner sig, alla på nästan en och samma gång, jag tyckte det var väldigt jobbigt för det var jag som fick städa upp alltihop och se till att alla blev rena igen. När morgonen grydde skulle jag till en redovisning via skolan. Mattias var plötsligt där och skulle skjutsa mig till kyrkan där redovisningen skulle vara. Men först hade han lovat att lämna av en vän, som egentligen är en kille från Hammerdal, han är lång och hans enda transportmedel var en pytteliten cykel. Nåja, efteråt var jag slutligen i kyrkan, Ann-Louis skulle passa bebisen medan jag var där, men jag hann aldrig redovisa för bebisen grät en massa och var hungrig så jag var tvungen att gå ut därifrån och möta upp dem på parkeringen för att amma.
 
Hmm.. Jag hoppas att det inte var en sanndröm, haha :P Ska ju till mvc om 3½ timme för kontroll. Fast jag är förvisso inte i vecka 30 utan i vecka 29 så det kanske är lugnt :P 
 
 
 
 
 
Dagens fundering: varför har blogg.se gjort om så att man inte kan se sekunderna på inlägg som man rättat/publicerat om? Många inlägg ser ju nu ut som om de vore tidsinställda bara för att man kanske fixat till stavfel och sånt? :question:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0