Tungviktare

 
Jag sneglade nyss runt på internet och läste lite om hur utvecklad bebisen är nu (är i vecka 32 (31+4) och vad som sker den kommande veckan i utvecklingen, typ. Nåja, jag försökte förmedla kunskapen till min kära sambo men råkade påstå följande:
 
"Snart väger bebisen 2000 kilo". 
 
Jag hoppas verkligen att det inte stämmer. Hahaha :bigeyes:
 
 
 
Dagen har spenderats på skolan. Hade handledning fram till 12 och sedan satte jag och Filip igång med transkribering av vårt intervjumaterial. Snacka om att det tar tid, och då kör vi inte ens den ordagranna varianten. :bigeyes: Nåja, efter skolan hann jag åka in till den garnbutiken vi hittade i helgen och shoppa lite mer garn innan det var dags att åka och hämta älsklingen på jobbet. Kändes konstigt att vi kom hem exakt samtidigt, haha, tror det bara hänt typ 1-2 gånger förut kanske, vanligtvis brukar ju jag hinna hem från skolan och vara hemma en stund men inte nu inte. 
 
Nåja, i morgon fortsätter pluggandet. Förhoppningsvis blir vi klara med transkriberingen av intervjumaterialet som är klar + att vi hoppas på att hinna revidera det vi lämnade in inför handledningstillfället. Egentligen behövde vi inte lämna in en ny version men vi fick göra det om vi ville och tjae.. Ju mer feedback vi får desto bättre. :) 
 
Fick förresten veta idag att jag klarat tentan. Vet inte betyget men jag gissar på ett G. Jag trodde egentligen inte att jag skulle få underkänt men det är ändå skönt att veta helt säkert att man slipper oroa sig över tentan. Nu behöver jag aldrig skriva en tenta igen under det här programmet. Goodie! :thumbup:
 


Kommentarer
Postat av: Helena

Stort GRATTIS till avklarad tenta. Kram!

Svar: Tack det känns jättebra :) kram
Elisabet

2012-11-12 @ 20:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0