Torsdag

 
Jag måste seriöst köpa bröd idag. Nu har jag blivit illamående alla gånger (4) som jag provat äta det förbaskade brödet till frukost. Det går helt enkelt inte så nu vägrar jag befatta mig med det på obestämd tid. Bläh! Snart ska jag jaga upp min kära sambo ur sängen. Vi ska lämna av honom hos en kompis innan det är dags för mig att dra till skolan och sedan till TV4. Ska köra sista intervjun vid 10, så underbart att ha alla intervjuerna klara. :D På måndag efter handledningsträffen kör vi troligtvis igång med transkriberingen, lär nog bli jooooobbiga dagar, men skönt när det väl är gjort. :) 
 
Nåja, jag håller tummarna för att den här dagen inte blir alltför lång, i skolan alltså. Hade helst vilat lite innan vi ska iväg på föräldragruppen, känns inte så kul att sitta och gäspa käkarna ur led när vi är där, och själva mötet är exakt under den tiden som jag brukar ligga på soffan och ta igen mig lite. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0