Todayyyy

 
Aaah! Har spenderat morgonen i ett lättnadens rus gällande USA- valet. Heja heja! Jag hade nog aldrig förlåtit dem om det gått på något annat vis. Men någon gång så ska man väl lära sig av sina misstag (ja, jag syftar på Bush, för att inte tala om omvalet av Bush!). 
 
Nåja, nu är det snart dags att äta frukost. Är helt vansinnigt hungrig :question: Sen blir det skola för tenta plugg + C-uppsatsplugg. Med andra ord blir det troligtvis en låååång dag. Men men, efter idag är jag klar med den sista tentan jag någonsin kommer ha (i det här programmet i alla fall). Så underbart! :thumbup: 
 
I morgon blir det återigen C-uppsatsplugg, det kommer inledas med en sista intervju på TV4 Halland, såvida ingenting ändras under dagen (hope not) och under eftermiddagen är det första föräldragruppsmötet. Spännande :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0