Tidsfördriv

 
Försöker fördriva tid så klockan kan bli 20 och jag med gott samvete kan gå och lägga mig. :tired: 
 
Transkriberingen idag gick bra, vi blev klara, men jag har fått träningsvärk i ena armen, eller nåt. Värker i lederna på ovansidan armen typ :question: 
 
I morgon är det skola som gäller igen. C-uppsatsgrejer för hela slanten, det är det alltid nu. Det enda vi har kvar på programmet är ju C-uppsatsen plus praktiken då. 
 
Dagens plus går till mig själv: jag har, för första gången på evigheter (verkligen EVIGHETER), lyckats dricka 1½ liter vätska. Och inte vilken vätska som helst utan 1½ liter ENBART vatten. Har inte räknat med någon vätska alls från mat osv, inte för att det jag ätit idag direkt innehållit någon vätska. Känns löjligt bra att ha druckit så mycket :thumbup:
 
Dagens minus går till bebisen eftersom den firar mitt vattendrickande genom att aktivt försöka punktera urinblåsan. Känns det som i alla fall. Jag tycker inte om den kombinationen. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0