Tentaaaaa

 
 
Nu har jag faktiskt varit duktig och pluggat tenta hela förmiddagen, med undantag för frullen för då kollade jag på Gossip Girls nyaste avsnitt. :P 
 
Hade tänkt äta lunch vid 12 men insåg just att klockan strax är 13. Så går det när man är "inne i tentan". Men men, tar en lååång paus nu. Har kommit en liten bit till, har kanske skrivit 2/3 av tentan nu, men det är en vild gissning. Vi har ju inte word på någon av våra datorer så jag kan inte se hur många sidor jag skrivit, enda sättet att få en uppfattning om hur lång tentan är, är genom att använda en ordräknare på internet för det förbaskade dokumentet räknar varken ord eller tecken. :thumbdown: Önskar verkligen att jag hade word, tusan att det ska vara så dyrt!! :( Men när jag köper ny dator, (förhoppningsvis någon gång nästa år) då ska jag minsann ha word också. Kosta vad det kosta vill (man kan ju låtsas i alla fall). 
 
Nåja, lunch var det. Börjar bli hungrig och jag har en bebis som tycker det är hög tid att jag byter ställning. Kan inte göra annat än att hålla med :)
 
 


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas allt är bra där borta med er och att vi inte skrämde dig för mycket i lördags. hehe. Word finns smidigt att hämta hem på diverse sidor :-P Tror t.o.m att work eller nåt liknande finns i gratis prov version.

Svar: Hehe jodå det är bra med mig och jag känner mig inte det minsta avskräckt :P Jag har laddat hem testversionen av word förut så den får jag inte använda mer, sen finns ju microsoft works eller vad det heter men det programmet kraschade efter 1½-2 månader och då tappade jag tron på programmet lite. Datorn blir helt vansinnig varje gång jag försöker öppna ett dokument i det programmet. :/
Elisabet

2012-11-06 @ 13:51:29
URL: http://annelisrotorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0