stress-lunch

 
Aaaaj! Är hemma för en snabb lunch innan det är dags att bege sig till skolan igen. Nackdelen med att äta lunch hemma är det det blir så förbaskat stressigt. Jag bokstavligen slängde i mig maten (makaroner, enbart makaroner, fy på mig), och nu har jag så himla ont i magen. :( Men men, ville hem och titta till Tusse och eftersom jag inte hade någon matlåda idag så kokade jag makaroner i stället för att köpa något från affären. Nåja, Tusse tycks ha repat sig rätt bra nu, han och Maya fick dela på lite blötfoder som jag spädde ut med lite vattenm kan ju lika gärna passa på eftersom jag vet att det är vanligt att katter blir uttorkade, han mumsade i sig rubbet plus torrfodret som han fick efteråt och sen ville han minsann gå ut så då fick han göra det. ^^
 
Nåja, det här har jag verkligen inte tid med. Ska rota fram lite papper och sedan bege mig mot skolan. 
Tjillevippen ^^
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0